Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Z

zemanka01

1. 11. 2010 20:28
Tak nic

Tak. Chtěla jsem,a díky vám už nechci. Děkuju za upozornění R^

0 0
možnosti
R

realateista

1. 11. 2010 20:01
Já myslel, že IZIP je dávno mrtvý

IZIP byl přece projekt bývalých poslanců ODS, stál hodně peněz a nikdo ho nepoužíval. Podle mě bylo jasné od začátku, že je budován s cílem zneužití. Neznám nikoho, kdo by ho používal.

Jistě, že el. zdravotní karta by ušetřila práci lékařům, ale nebylo by jednodušší a podstatně levnější, aby ty data nodil pacient s sebou, např. na flash paměti? 

0 0
možnosti
JM

Jana11

1. 11. 2010 19:28
IZIP x jiné společnosti

Pozor - data určitě nepředal IZIP, ale slečna pracovala pro nějakou společnost a dříve než data odeslala na IZIP, nechala si kopii a předala paní Králové kontakt na vás. A ta vás dále již kontaktovala. Údaje o zdravotním stavu jistě nezískala - ty jsou dobře ukryty.

Jedná se o běžné použití údajů z IZIP, na druhou stranu u nás ve firmě se nechává klientovi podepsat i to, že dává souhlas i naší společnosti (ono bez toho to de-facto ani ve firmě nelze zpracovat).

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

1. 11. 2010 20:36
Re: IZIP x jiné společnosti

Druhé čásrti Vašeho příspěvku nerozumím: "Jedná se o běžné použití údajů z IZIP". - Čeho se tato věta týká?  Co je běžným použitím údajů z IZIP? V článku popisované zneužití? Či něco jiného? O čem píšete?

... u nás ve firmě se nechává klientovi podepsat i to, že dává souhlas i naší společnosti ... " K čemu dává klient souhlas? K nějakému užití nebo zpracování svých osobních údajů? K jakému zpracování a k jakému účelu?

???

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

1. 11. 2010 18:43
Díky za to

Mě tady ti izipáci zastavili v létě nejmíň třikrát a chtěli to se mnou vyplnit a uzavřít hned na ulici. Prej za to dostanou dvacku. Všechny jsem je odmítla, bo mi nějaký vnitřní instinkt bránil, přestože mě přesvědčovali o tom, jak je to pro mě nepostradatelné. Takže díky, že jste mi potvrdil, proč jsem ten blbý pocit měla. R^

0 0
možnosti
RK

romualda

1. 11. 2010 18:35
IZIP

Já sám jsem IZIP vyřizoval 10 měsíců a telefonní číslo jsme vždy vyžadovali, protože bez něj nám smlouvu nezpracovali. Tak když nějaký důchodce telefon opravdu neměl, tak bylo nutné tam nějaký napsat, at už na někoho z rodiny, souseda...samozřejmě by mne nikdy nenapadlo ty telefonní čísla dávat někam dál. A jak píše Sherlock Homeless, tak tvrdit o sobě, že jsou z VZP, mají obchodníci zakázáno, protože samotná VZP žádné lidi do terénu neposílá. Nicméně znám obchodníky, kteří v začátcích, když nám firma nebyla schopna zařídit nějaké osvědčení, tak si sami vyrobili visačky s logem VZP a se svou fotkou  :-)

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

1. 11. 2010 20:50
Re: IZIP

No, mně zazvonili u dveří tři (a chodili po dědině a viděl jsem je i ve vedlejší dědině). A mluvili o VZP a IZIP. IZIP by pro mne byl zajímavý (zdravotní údaje pro záchranáře a JIP v případě potřeby ihned k dispozici v kteroukoliv noční i denní hodinu), jenže jsem řekl: Moment, ale já nejsem u VZP, ale u Zdravotní pojišťovny MV, a to s celou rodinou! Tak mne začali přemlouvat, abych přešel k VZP. Jenže s tím jsem nesouhlasil: Přece jen tak z voleje, mezi dveřma, nezměním zdravotní pojišťovnu, kterou můžu změnit nejvýš jednou za rok!

0 0
možnosti
1

136N

1. 11. 2010 18:15
Zrovna minulý týden mi u dveří zazvonila jedna dáma :

samozřejmě s lákávou nabítkou na elektronickou zdravotní knížku . S díky jsem odmítl , neboť k tomu co je uloženo v různých databázích jsem skeptický. Ochrana dat? Jak vidět ani být nemusí . Díky vašemu článku jsem poznal že jsme s manželkou udělali dobře .

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

1. 11. 2010 18:04
No, tak jestli se stalo to, co píšete, tak tedy

je IZIP (nebo ten, kdo jej provozuje) ve velkém průseru. U mne tedy zazvonili nějací agenti VZP (ale nemuseli být přímo z VZP - mohl to být někdo, kdo ty služby zprostředkovává). V každém případě jde (jestli se to stalo) o zneužití osobních údajů, protože Vy jste je poskytl pro IZIP a ne pro použití agenty s teplou vodou.

Takže karma za upozornění, Váš příspěvek si dávám mezi oblíbené a počkám si na výsledek šetření.

Tu smlouvu jsem tedy nepodepsal, protože jsme (celá rodina) u jiné zdravotní pojišťovny a smlouvu o IZIP můžeme podepsat s naší zdravotní pojišťovnou - nemusím hned přecházet k VZP.

Pokud by nedocházelo ke zneužívání, tak bych byl pro zápis našich dat do IZIP, hlavně kvůli záchranářům: Člověk neví, co a kdy se může stát a může se například stát, že někoho z nás odvezou na resuscitační oddělení nebo JIP v noci. Pak se údaje např. o alergiích, krevní skupině, atd. mohou hodit (zvlášť pokud budeme v bezvědomí, ne při smyslech či stresovaní).

Takže počk

0 0
možnosti
T1

tuan 1

1. 11. 2010 18:00
Jo,Tomáši,máš naprostou pravdu........

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2860x
Get psyché, get overdrive. Informace chtějí být svobodné. Cyberpunk Cowboy. Noir Desire.

https://labka.cz/

Prosím podpořte BTC: 16mfnfnypJAnWSKBgAQtVB6egxKfEGjvK8