Aktualizace Červen 2013- RIP/Hledá se kamarád : Prosím o pomoc !!!

Aktualizace Červen 2013: RIP Petře (Balů), když tohle píšu, už vím, že mi hrozně moc chybíš. Odpočívej v pokoji bráško a můj reverzní jmenovče. Hledám kamaráda, stejně jako jej již hledá Policie České Republiky. Odešel z domu bez

X+Balu

Hledám kamaráda, stejně jako jej již hledá Policie České Republiky. Odešel z domu bez peněz, dokladů, bez telefonu. Bohužel se může stát, že si nebude uvědomovat kde je nebo kdo je, protože jej dlouhodobě trápí psychické problémy, s kterými byl dříve hospitalizován... moc prosím, pokud jej někdo potkáte, dejte mi vědět [tel na mě: 721x007x507] nebo dejte vědět Policii ČR.

Informace z webu PČR:

TOMŠŮ PETRpohřešovaný mužDatum narození 1979Pátrání vyhlášeno 5/30/2013Bydliště - okres ZLÍNNebezpečný NE Ozbrojen NE Nakažlivá nemoc NE Státní příslušnost Česká republika (CZ)Výška asi 190 cmZdánlivé stáří 30 až 34 letPopis osoby

  • POSTAVA střední
  • BARVA VLASŮ hnědé
  • TVAR VLASŮ rovné
  • BARVA VOUSŮ hnědé STŘIH VOUSŮ strniště

Další údaje k popisu osoby se v databázi nevyskytují.

 

Kamarád je oficiálně pohřešovaná osoba od včerejška a ztratil se v okolí Zlína (Bratřejov). Může však být téměř kdekoliv, například v Olomouci nebo v Praze, což je asi nejpravděpodobnější, protože v těchto městech má přátele. Bohužel si nejsem jistý, jestli se někoho z přátel pokusí vyhledat, protože poslední dobou dával přednost samotě, která mu byla bližší tím více, čím více se zhoršoval jeho depresivní stav.

Bojím se, že by si mohl někde v ústraní pokusit ublížit si.

Moc prosím, dejte mi vědět na některý z kontaktů uvedených na http://overdrive.a-nihil.net, [tel na mě: 721x007x507 ] pokud jej někde potkáte. Pokud to bude možné, dejte mu mé telefonní číslo, ať se mi ozve.

Pokudmožno dejte vědět i PČR, nebo možná spíše nejdříve PČR a potom teprve mě.

Balů pokud tohle nějakým zázrakem čteš, prosím zavolej mi nebo se zastav zamnou v Praze. Prosím!

Autor: Tomáš Petrů | pátek 31.5.2013 21:00 | karma článku: 36,22 | přečteno: 5010x
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2860x
Get psyché, get overdrive. Informace chtějí být svobodné. Cyberpunk Cowboy. Noir Desire.

https://labka.cz/

Prosím podpořte BTC: 16mfnfnypJAnWSKBgAQtVB6egxKfEGjvK8