Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Když jsem poprvé o takové kartě slyšel, tak první co mě napadlo, že stačí jeden hajzlík s vhodným hardware a vyluxuje celou tramvaj. Teď už jsou nějakou dobu v oběhu a nikde nic? Přitom všichni víme jak jsou hackeři a jiní lotři flexibilní. Jestli to není tím, že když jsem se už několikrát pokoušel zaplatit kartou v peněžence, tak to nešlo, musel jsem jí vyndat a přiložit.:-)

0 0
možnosti
DM

Staci silnejsi RFID vysilac a je po "problemu" :-)

0 0
možnosti
ZO

teda petrů vy jste opravdu k pomilování s tím cigárem na tý fotce.jinak k vašemu textíku nic nemám.ale to cigáro mě fakt rajcuje.vodní dýmka by byla hezčí.

0 0
možnosti
AJ

a když kartu nosím v kovové krabičce na vizitky?;-D

0 0
možnosti
DP

D45a60d93a63k 48P65e71t52r

26. 2. 2014 18:25

Autore Tomáši, na kolik cm, nebo mm se musí vaše kouzelná krabička dostat ke kartě, která nemá vlastní zdroj a nic nevysílá?

0 0
možnosti
PK

P74a78v45e81l 93K18u31r92a52l

26. 2. 2014 18:59

některé čipy jde číst i na 15 metrů.

V kartě se proud na fungování indukuje tím že se člověk pochybuje v elektromagnetickém poli, jejichž inzenzita je v současném světě (a v běžném obchoďáku), bohužel dost velká na to aby karta běžela prakticky neomzeně. Stačí jí 0,1 miliampéru a to se indukuje na čemkoliv.

Já osobně nechci aby moje karta bez zadání pinu vůbec umožňovala vybrání jakékoli částky, ani jediného haléře a aby za žádných okolností nekomunikovala bez přímého kontaktu s čtecím zařízením. 

Chci především jistotu že nikdy náhodně a nebo úmyslně kvůli zloději nepřijdu ani o jediný haléř. Nechci aby karta vůbec komunikovala sama s okolím za žádných okolností.

Ruku na srdce byl bych mnohem raději kdyby již současné karty dostali omezení na povinné skenování oční sítnice před tím než provedou jakkoukoli transakci. I pin je dle mne naprosto nedostačené zabezpečení - jsou to bohužel jenom 4 čísla.

2 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2860x
Get psyché, get overdrive. Informace chtějí být svobodné. Cyberpunk Cowboy. Noir Desire.

https://labka.cz/

Prosím podpořte BTC: 16mfnfnypJAnWSKBgAQtVB6egxKfEGjvK8