Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ztracena touha po dokonalosti, cestou z kina potkal past...

Tak si kracim z Aera, ktere jsem tak nejak z baru pomohl zavrit u par sklenicek cerveneho. Moc velka zabava. Novy znamy, moc pobavil. Pul druhe, tedy uz vlastne utery rano.

Napsal jsem jedne sve byvale milenecce, zda nahodou neni jeste vzhuru, ale bud nebyla nebo jsem za to proste nestal, tak jsem si klapal tezkejma botama po Zizkovskejch chodnikach, v mrazivem vetru, ale spokojeny.
No a jak si tak vykracuju, jako by mi svet patril [stejne jste vsichni jen ma predstava, nekteri lepsi jini stojite za zlamanou gresli ;], tak u jedny popelnice vidim svou past.
Miluju puzzle, zvlast ty, ktery maj primerenej pocet kousku, hezkej a slozitej obrazek a dokazi cloveka bavit dlouhe hodiny.
Tohle bylo jedno z nich. Krasna, ne prilis kycovita starodavna mapa. Krabice jako nova. Maximalne 1000 kusu.
To CHCI, to si vezmu ssebou a budu se bavit nekolik zimnich veceru, probehlo mi hlavou.
Ale v priopilem, sezehnutem mozku nasledovala uzasna uvaha na tema "proc asi nekdo vyhodi puzzle?", ktera vedla k tomu, ze snad jedine proto, ze nejake kousky chybi. Predstavil jsem si zive to zklamani, kdyby po nekolika vecerech skladani, chybela treba Indie nebo Novy Svet, a myslenku na to, ze sbalim puzzle od popelnice, jsem okamzite zavrhnul. Zapomel jsem na krasnou hracku, dokud jsem nedosel domu.
Mozek se snad trochu probudil a doslo mu, ze kvuli nekolika chybejicim kouskum, zahodil jsem pomerne peknou vec, ktera me mohla bavit nekolik dni, nekolik veceru, nekolik zbytecnych sedivych chvil.
Tak jak se mi malem stal pasti pohled na zahozenou stavebnici a MUSEL jsem ji mit, tak jsem si uvedomil jinotaj sveho zivota, kdy jsem schopny zahodit spoustu dobreho, kvuli chybejicim par kouskum.
Zatracena touha po dokonalosti, dalsi past?
Proklate.

Autor: Tomáš Petrů | pátek 6.2.2009 18:20 | karma článku: 7,55 | přečteno: 549x
  • Další články autora

Tomáš Petrů

Jak jsem sel s kuzi na trh aneb proc se zastavas Babise

Na tenhle text se budu dale odkazovat v diskuzich, kdyz se me budete ptat "proc se zastavas Babise?". Jdu s kuzi na trh a zcela jasne si uvedomuji, ze mnoho z vas text ani nedocte. Kazdopadne vezte,...

20.8.2017 v 8:23 | Karma: 23,42 | Přečteno: 1101x | Diskuse| Politika

Tomáš Petrů

Proč z nás veřejnoprávní media dělají piráty?

Taky jste se těšili na Den Trifidů jako Knihu na pokračování ve zpracování veřejnoprávní stanice ČRO?

12.8.2017 v 18:23 | Karma: 22,35 | Přečteno: 1240x | Diskuse| Kultura

Tomáš Petrů

Labka : Hackerspace Ostrava [#1]

Dil 1. Kdo jsem a jak to cele zacalo : Kdo muze byt clovek, ktery zalozi hackerspace? Proc to nekdo udela? Proc se nekdo prestehuje z Prahy do Ostravy. Proc takovy clovek nerad slysi slovo "ajtak"? Uvodni dil serialu...

18.12.2016 v 2:32 | Karma: 15,75 | Přečteno: 658x | Diskuse| Občanské aktivity

Tomáš Petrů

Proc bych tu radej mel Americke vojaky nez Ruske

Asi jste si vsimli, ze jsem se zamiloval do Ameriky a do Americkeho snu, a mam dojem, ze to musim vysvetlit, protoze zazivam to, ze semnou hodne lidi nesouhlasi [vetsina z nich v USA nikdy nebyla], navic vetsina z nich tvrdi, ze A

4.6.2014 v 18:55 | Karma: 19,05 | Přečteno: 809x | Diskuse| Občanské aktivity

Tomáš Petrů

Aktualizace Červen 2013- RIP/Hledá se kamarád : Prosím o pomoc !!!

Aktualizace Červen 2013: RIP Petře (Balů), když tohle píšu, už vím, že mi hrozně moc chybíš. Odpočívej v pokoji bráško a můj reverzní jmenovče. Hledám kamaráda, stejně jako jej již hledá Policie České Republiky. Odešel z domu bez

31.5.2013 v 21:00 | Karma: 36,22 | Přečteno: 5010x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

KOMENTÁŘ: Český důchodce, pro vládu nepřítel číslo jedna

25. dubna 2024  7:47

Vláda dokola opakuje, že nebude na důchody pro příští generace a zbankrotujeme. Nic takového...

Arizonští poslanci zrušili 160 let starý zákon, který zakazoval potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2860x
Get psyché, get overdrive. Informace chtějí být svobodné. Cyberpunk Cowboy. Noir Desire.

https://labka.cz/

Prosím podpořte BTC: 16mfnfnypJAnWSKBgAQtVB6egxKfEGjvK8